Kdo uči vašega otroka?

Redne (mentorske) inštrukcije v MC Oligebra so storitev za tiste, ki želite z rednim delom trajno izboljšati šolski uspeh, način mišljenja, tehnike učenja in številne druge veščine za doseganje najboljših možnih rezultatov v šoli in v življenju.

V individualnem mentorskem programu je število mest omejeno, vendar se lahko vključite v program celo šolsko leto do zapolnitve prostih mest. Učence  izbiram na podlagi pripravljenosti za resno delo, pripravljenosti staršev, da s podporo sodelujejo, ko in dokler je to potrebno in na podlagi resnosti izziva, s katerim se posameznik/ca srečuje.

Občasni učenci so dobrodošli predvsem tisti od 2l. gimnazije naprej. Prednost pri rezervaciji terminov in dodatnih terminov imajo redni učenci. Redni termini za občasne učence niso možni in je rezervacija termina ure obvezna najmanj 72h vnaprej.

Delam z učenci in dijaki od 8r naprej. Mlajšim učencem ne nudim pomoči, ker menim, da je njihov (ne)uspeh pogosto plod starševskega odnosa do učenja in da ga jaz v 1-2 šolski uri ne morem izboljšati, saj niso toliko zreli za spremembo navad v tako kratkem času. Z mentorskim programom za starše vam z veseljem pomagam, da sami posredujete učno pomoč svojemu otroku po mojih navodilih.

Posebno pozornost posvečam dijakom, ki se soočajo s popravnim izpitom ali ponavljanjem letnika, saj je to izredno negativna izkušnja za vsakega najstnika, ki lahko resno vpliva na njeno/njegovo samopodobo in motivacijo v nadaljnjem šolanju. Prav tako imam posebno veselje do dela s tistimi, ki so se ustavili na izobraževalni poti in se želijo vrniti k šolanju (tudi v odrasli dobi) ter pri tem rabijo nekaj pomoči, podpore in motivacije.

Zavedam se pomembnosti inkluzivnega in integracijskega izobraževanja. S potrpežljivim delom dosegam rezultate tudi pri učencih z zmerno motnjo pozornosti, ADHD težavami, disleksijo, lažjimi oblikami avtizma ali tistim, ki zaradi (ne)znanja jezika ali integracijskih izzivov imajo učne ali osebnostne težave.

Kot strateška in komunikacijska strateginja v podjetništvukar je moje osnovno in primarno poslanstvo in dejavnost, sem vedno naravnana k uspehu in cilju. Tudi v učenju, kot v poslu, so osnovni predpogoji za uspeh motivacija, veščina kreativnega, vendar sistematičnega in analitičnega mišljenja in reševanja izzivov in učinkovite tehnike asociativnega in povezovalnega učenja in napredovanja.

Zato v Oligebri mladim ponujam programe in delavnice učnih, miselnih, komunikacijskih, organizacijskih in drugih veščin, ki jim bodo pomagale, da premagajo vse šolske in kasneje tudi življenjske ovire. Med drugim jih učim kritičnem, kreativnem, sistemskem in logičnem mišljenju in reševanju izzivov, učinkovitim učnim tehnikam, obvladovanju konfliktov s samim seboj in okolico, nenasilni in nekonfliktni komunikaciji, načrtovanju  in organizaciji časa, asertivnem in jasnem pisnem in ustnem izražanju, argumentaciji, ter tehnikam za izboljšanje produktivnosti in učinkovitosti v delu, učenju in kasneje tudi v poslu.

motivacijskim in performativnim coachingom potrpežljivo premikam meje in brišem ovire, zaradi katerih prihaja do šolskih, izobraževalnih, poslovnih in drugih življenjskih izzivov v šolanju, odraščanju in odrasli dobi. Mladim (in odraslim) pomagam, da dosežejo svoje sanje, postavijo in uresničijo (čim višje realne) cilje, premagajo stres in tremo, izboljšajo samozaupanje in si pridobijo na samozavesti.

Moji učenci, mladi in odrasli (čez 250 v 25 letih), s katerimi vedno izvajam (posebej ali ob učni pomoči)  učno-motivacijski in miselni coaching in mentorstvo, so s 97% uspešnostjo premagali vse solske in akademske izzive in pripeljali šolo in študij do uspešnega zaključka, trajno spremenili učne in delavne navade in odnos do učenja, uspeha in svojega uresničevanja v družbi, ter razrešili marsikatero oviro na tej pot. Kar 15% mojih nekdanjih večletnih učencev so danes doktorji znanosti, čeprav so v srednji šoli ali na začetku študija imeli resne učne in druge izzive in so bili na meji obupa.